mandag 9. januar 2012

Våknet til vinter!!



Mandag allerede...hvor ble den helga av?? Den kom fort og forsvant fortere. Kjenner jeg uka rett, så forsvinner vel den like fort den også.

I dag våknet jeg opp til ett lyst og fint teppe ute. Det var kommet ny snø. Men det varte ikke lenge. Nå bare noen få timer etterpå, er den BORTE. Det har ikke vært for mye snø denne vinteren...men vinteren er ikke over...enda. Det gjør ikke noe at det er kaldt og surt ute, så lenge vi har masse ved inne. Har fått god fyr i ovnen, rett og slett...varmt og godt inne nå!

Jeg har funne frem en UFO (u-ferdig objekt) Det er en projo vott jeg fikk for noen år siden. Må ha noe å strikke på, når jeg ser tv. Jeg broderer også på bunaden til min datter. Er glad jeg har interesse for håndarbeid, spesielt nå når jeg er sykemeldt!

I går fikk jeg rydda litt i det ene skapet på kjøkkenet. Fikk kasta masse tull. Vi sammler på ALLT for mye.... men når jeg ser på TV...syke samlere, så er det ikke mye vi samler på ...egentlig.

Ønsker deg en fin mandag.




2 kommentarer:

  1. Lykke til den 13. Syns vi er veldig tøff jeg ;)) Gleder meg faktisk til å begynne på et nytt kapittel i mitt liv. Har valgt å kalle dette: Den utrolige reisen. For jeg tror faktisk det blir en utrolig reise. Jeg har aldri vært tynn så dette blir spennende for meg og for alle som kjenner meg. De får jo også se noe de aldri har sett før ;)

    Mvh
    Anette

    SvarSlett
  2. Hei Anette.
    Vi har jammen noe å se frem til. Tenkte jeg skulle lage en side om GBP, men er ikke sikker på om jeg skal lage en egen blogg, eller bare en side her inne. Takk for at du komenterte.
    Lill-Harriet

    SvarSlett