torsdag 26. januar 2012

Liten kuling.

Liten kuling og innstilte ferjer, passte meg dårligt i dag, du! Har time hos spesialist i Sandnes. Det er privat klinikk og den timen på 6oo kr. Må nok betales om jeg kommer eller ikke. Ikke begge ferjene her er innstilt enda, men den fra Oanes til Lauvik er det.

Den siste uken har jeg vert på jobb noen timer, men har slippet all gåingen og det har vert bra. Har tatt kontorarbeid, noe som er helt greit. I går hadde jeg ei på opplæring av pc. Det er veldig greit å lære noe en selv kan videre.

Tirsdag var ei jeg er tante til med meg og såg sønnen vår, spille håndball kamp. De vant denne kampen 21-6. Det var en glad gutt som ble med hjem. I går hadde han en lang trenings dag. Først styrketrening og så vanlig trening etterpå. I dag var han nok litt mer utslitt etter gårdagens trening. Hadde forstrekt en muskel, noe som ikke undrer meg i det hele tatt. Håndball er en tøff sport med mye strekking! Men flinke det er guttene!!! Mens han var på trening, så tok jeg turen opp til min svigerinde og bror. Det er alltid koseligt å besøke de.

Ønsker alle en fin dag videre, kanske jeg blogger litt senere i dag også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar