lørdag 28. januar 2012

Ny mobil...



Lørdag morgen og greier. I dag er det 0.7 grader ute, vinden har løyet. Sjøen er nesten helt stille.

Jeg har en mobil, som bare tuller. Det hender at jeg ikke får tatt telefonen når den ringer. Blir bare masse rare lyder av det. Så henger den seg opp. Batteriet blir plutselig tomt. Den er over 2 år gammel og da er det lite reklamaskon på den. Venter noen viktige telefoner fremover, og da er det greit å ha en telefon som funker. Tenkte jeg skulle inn å bestille gjennom Netcom, men der er det så høye priser at det nesten ikke er løselig. Å betale 7000.- for en mobil, det gjør jeg bare ikke. Nå har jeg hatt tutch mobil og det hadde jeg lyst den nye også skulle være. Jeg gikk rett og slett inn på Ellos. De har mye rimeligere mobil telefoner. Fant en grei Sony Ericsson som jeg bestilte. Etter å ha hatt Nokia i mange år, skal det bli rart å gå over til Sony Erikson.

Vi har fremdeles noe snø og kulde her hvor vi bor. Veien opp til huset vårt er temmlig isete. Det er nå greit en får følelse av å ha vinter, men det hadde også vert greit og ha følelse av sommer også. Det fikk vi lite av i fjord. Jeg skal følle med aska og eika ved huset vårt, så får vi se hvordan sommeren blir. Fra gammelt av het det...

EIK
ASK









Eik før ask så blir det plask.
Ask før eik så blir det steik.
I fjor kom eika med blader, før aska .... å vi fikk en veldig våt sommer.

Nå må jeg snart en tur i butikken. Litt greit å få unna helgehandelen litt tidlig på dagen.
Ha en fin dag .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar