onsdag 11. januar 2012

90 % sykemeldt

I dag har jeg vert på jobb noen timer. Jeg har sittet med dataen og laget noen skjema. Skal bort i morgen ettermidag og jobbe litt til. Litt greit å gå på ettermidagen, da er det ingen som "maser". Får en ikke gjort noe da, er det ingen å skylde på..... ulempe det også! :0)

Etter jobb, kjørte jeg innom Helgø matvare butikk. Der fikk jeg tak i dette hefte. Det var mye pent i det! Flere fine sokker...blant annet!


Da jeg kom hjem, kom postmannen med pakken fra TO DAMER med garnet jeg tok meg ut for de 300.- som jeg var så heldig å vinne. Det skal nok bli noe pent av det! Gleder meg til å strikke med så frisk farge. 
Disse to gryteklutene, fikk jeg heklet ferdig før jeg gikk pNå jobb i dag. Men er ikke heeelt fornøyd. Luere på om jeg skal flytte hempa på det ander hjørnet, slik at stripene går samme veien. Blir kanskje LITT penere da.

I dag er det ett grått vær her hos oss. Det er haggel så store som klinkekuler erter. Regner ei stund og sol ei anna stund. Jeg for min del, er glad jeg har ovn. Liker godt å fyre opp i den. Når mannen kommer opp fra garasjen, så er det greit det er litt lunk i huset.

Nå skal jeg snart på håndball trening med min sønn. Ønsker alle en fin fin onsdag kveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar