tirsdag 10. januar 2012

Har laget blogg om livsstilsendring med GBP

I dag skal vi ha Bacalao til middag. Det ser alle far og mor frem til. Lenge siden vi hadde det sist. Veldig enkelt å lage. Det er nok en enkel variant jeg lager. Kutter opp fisken, potetene og løken i biter. Legger dette lagvis oppi ei gryte. Vann og tomatpurre blandes kryddres med litt pepper og helles oppå og lar det hele koke i en times tid.

Jag har laget enda en blogg. Der skriver jeg BARE om min vei til ett lettere liv. Jeg har søkt om slankeoperasjon og skal ta det nå i mars om allt går etter planen. Du kan lese mer om det på linken til høyre på sia.

Da pusi skulle inn i dag, var ho dryppende våt, stakkars. Tenkte det var på tide å fyre i ovnen. Det er så godt å sitte inne i varmen når det regner kattunger ute. Er glad vi har tette hus og ikke MÅ jobbe ute i dag. Huffa meg...da er det godt å ha varmeteppe, god stor og god te i koppen!!

Nå får jeg snart garnet i posten som jeg var så heldig å vinne hos TO DAMER Å jeg som skjelden vinner, da var jo dette stort for meg! Det garnet vil jeg strikke en topp til meg selv av. Garnet jeg har bestilt heter Hverdags og er 60% alpakka og 40% ull. Skal ta bildet av det, når jeg får det.

Nå vil jeg ønske alle en fin tirsdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar