torsdag 5. januar 2012

Torsdag og komledag.





Nå er ungene på skolen, kaffen på kaffe kanna og Dr.Phil på tv. Han har mange utrolig gode programmer. I mange tilfeller har vi alle noe å hente fra det han snakker om. Det angår oss alle på en eller annen måte. Kanskje ikke i dag...men ingen vet hva dagen i morgen bringer.
Dagens program handler om mobbing. Tror ikke at de som mobber, var hva de gjør! Jeg skulle ønske at Norge også hadde skoleuniform. Da hadde det blitt en GOD del mindre mobbing.





Som du ser av bildet, så har vi sluppet våren inn i stua. Det er
så herligt når Primulaen er kommet i butikken. Denne står på kjøkkenet. Har en stående i stua også. I går kom det noen snø fnugg, men det ble ikke mye av de. Det er bare 2,5 grader ute nå og i skrivende stund, kommer det mer snø.

I dag skal vi ha komler. Det er veldig godt. Tok opp en pakke med pinnekjøtt i går som vi skal ha sammen med komlene. Kålrotstuning og gulrot. Åååååå blir nesten sulten bare ved tanken!!

I desember var jeg så heldig å vinne gavekort på 300,- på nettstedet til todamer Der har jeg plukket meg ut garn som jeg venter skal dumpe ned i postkassen.Gleder meg til det! Det er alltid gøy med noe nytt garn i posten. Spesielt når en slipper å betale for det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar