torsdag 26. januar 2012

Liten storm ... fremdeles!!

Ja, da har vi kommet hjem fra turen over fjorden. Ferjeturen var bare blåbær i denne vinden. Det var nesten litt mer spennende å se på fra stuevinduet. Jeg blir litt fasinert over hvordan naturen endrer seg på kort tid. I det ene øyeblikket kan fjorden være blikk stille, i neste minutt gpr den hvit på toppene.

Vi var en tur på Jula og kikket. Det er en kjekk butikk, men veldig "krøkkete" parkerings plass. Den kunne godt ha vert MYE større.

Jeg ble ikke så mye klokere av å ha vert hos Ortopediteknikken. Legen kunne ikke fortelle meg noe mer om verken jeg har oppå rista. Men de skulle lage fotsenger til føttene mine. Kan tro de skal sove godt da!! Legen søkte om å få dekket fotsengene. Den 16 februar skal jeg tilbake for å få skosengene tilpasset føttene mine. Skal bli spennende å prøve de. Kanskje er jeg tilbake på jobb i min stilling snart!!!

Fotsenger

Fotseng er en ortose formet som en innleggssåle, og har som formål å korrigere en feilstilling eller avlaste trykkpunkter under foten - eller en kombinasjon av dette. Fotsenger produseres etter et avtrykk i en skumboks. Avtrykket kan modelleres i gips eller en skanner før det støpes eller freses en såle i et skummetplastmateriale (ofte etylen-vinyl acetat(EVA), det samme materialet som brukes bl.a. som mellomsåle i sko).i

Når vi hadde vert hos Ortopediteknikken, så dro vi til min søster og hennes samboer, på kaffe besøk. Like koseligt å komme innom til de. Ho har tatt GBP og jeg er så heldig å få klærne som ho vokser fra. Det kan komme godt med, når jeg selv skal ta operasjonen nå i mars/april. Ho hadde kjøpt noe til meg, som jeg egentlig skulle få når jeg blir innlakt, men ho klarte ikke å vente. Det var en alovera krem som ho kjøpte i syden sist de var der. Den lukter bare helt NYDELIGT!  En nivea krem og en EOS. Jeg har laget en egen blogg om GBP operasjon. Den finner du øveste til høyre på denne bloggen. Når vi skulle hjem, så måtte vi ta over Stavanger igjen. Ferja mellom Lauvik og Oanes, har vert innstilt hele dagen. Når vi kom til Tau, hadde de satt opp skilt hvor det stod at ferja på Oanes var innstilt.

I morgen skal jeg tidlig opp og kose meg med te-lys og fyr i ovnen. Det setter minste gutten min pris på, når mor står opp sammen med han. Han er nok litt lik sin mor....tidlig opp. Han står opp klokka 06.00 Han liker god tid om morgenen. Der er han ikke lik meg. Jeg trenger ikke mer enn 15 minutt fra jeg står opp til jeg sitter i bilen, på vei til jobb.



MyCoolEspacio.com Comments: Good Night


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar