søndag 1. januar 2012

2012


Ja, så er vi inne i 2012. Vi var heldige med været i går kveld. Det var ikke noe disigt før nærmere 00.30. Vi bor på en fantastisk plass med VELDIG god utsikt over til Stavanger. Bor så høyt oppe, at det ikke er noe som kan stenge for utsikten vår. Det er bare helt topp! Det er mange som misunner oss det. Husker ett år på nyttårsaften, da var det disigt og vi kunne ikke se Stavanger. 23.55 klarnet det helt opp og 00.15 ble det så disigt igjen at vi kunne ikke se Stavanger i det hele tatt!

Vi har en katt som heter Pusi. Ho ville absolutt ut i går ettermidag. Hadde ikke tenkt at ho skulle gå ut mer,...før etter rakettene var sent opp, men da ho bare mjauet ved døra fikk ho viljen sin. Prøvde å rope på henne før vi la oss, men ho hadde nok funne seg en lun plass oppe i ura her. Det er nok ikke lenge før ho står på døra her og vil inn. 


Jeg har strikket tøffler til meg selv av garnet som jeg la ut bilde av her i går. De ble slik før og etter toving:


 

Hefte: viking Design 1115
Garn: Fritidsgarn
Tova i vaskemaskin på 40 grader.

Det tok ikke mange minuttene før jeg hørte mjauing fra Pusi.... veldig sulten. hehe.

Jeg prøver å flytte over bilder av det jeg har laget fra den andre sia mi. Er litt usikker på om den blir HELT slettet når jeg flytter over hit. Så derfor blir det litt frem og tilbake ei lita stund. Litt greit å få med det jeg har laget.

I går kom det en kjekk kar innom her med masse fisk. De filiterte jeg og tok ut all bein. Vi ble enige om å lage fiskekaker av de. La fileene i kjøleskapet til i dag. Så var det bare å kverne fisken, ha i krydder og steke fiskekaker! Det ble fiskekaker av over 2 kilo fisk. De ble veldig gode.



Så kommer min bror og svigerinde på besøk i dag. Så nå har jeg steikt årets FØRSTE vaffler. Var så heldig å få dobbelt vaffelhjern av mor og hennes samboer. Det er knall godt vaffel hjern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar