tirsdag 3. januar 2012

Gjespppppp

Nå er det nesten leggetid. Men i kveld er jeg litt Albert Åberg og skal bare... og skal bare... Kanskje du kjenner deg igjen der?

Første nyttårs dag, brente jeg opp juletre i ovnen. Det gnistret og spraket godt å for ikke å glemme den gode lukta det blir av grana når den brenner. Dette året har jeg bestemt meg for å lage mest mulig julegaver selv. Det er så mye kjekkere å gi bort noe en har snikkret sammen selv. Det er så mange ting jeg ser for meg å lage, må bare få det ut i praksis.

I dag hadde vi pizza til middag. Det var veldig godt. Begynner å bli noe lei julemiddager så i morgen er det lettsaltet fisk og gulrot, på menyen. Føler vi har de samme middagene dag ut og dag inn, men det stemmer nok ikke helt. Må vel ha en middag med pølsegrateng og en med kjøttdeig og spagetti. Lørdag blir det sikkert Enchiladas. Har du ikke prøvd det, er det absolutt å anbefale. Litt sterk, så du bør ha salat ved siden av.
 I morgen...rettere sakt .. i dag begynner ungene på skolen igjen etter en real juleferie. Det skal bli godt når dagene kommer tilbake til normalen igjen.

Huffa meg for ett ruskevær vi har hatt de siste dagene. Det blir nok en veldig våt og blåsete dag på skolen. Det blir nok noen meldinger på mobilen pga innstilte ferjer. Det er godt vi ikke er avhengi av de ferjene, må jeg bare si. Er heldig som har det vi trenger rundt oss her.




Men nå vil jeg ønske alle ei fortsatt fin natt.
Lilleputt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar