torsdag 19. januar 2012

Torsdag og snø!!!


Her er kong vinter på besøk med snø. Lurer på hvor mye vi får denne gangen. Det er veldig lyst og fint med snø teppe!




Teppe for kalde knær!







På jobb har jeg pcen stående forran ei dør som ikke er i bruk lenger. Der kommer det kulderas/kald trekk fra på vinteren. For å slippe å fryse for mye på føttene, har jeg strikket dette teppe. Skal måle det senere i dag. Jeg har strikket det i perlestrikk med en rille kant rundt det og til slutt har jeg hekklet dobble staver som er vifte formet. Veldig fornøgd med resultatet. Senere vil jeg strikke ett slikt teppe til soffan. Da går det va 22 nøster av dette garnet. Veldig godt å varmt.
Garn:Alfa
Pinne:7

I formidag, var jeg på besøk hos svigermor. hekklet litt og drakk god kaffe. Ho fant frem noen julekaker til oss. Så mens jeg var der, kom det inn ei som trengde litt hjelp. Det var en liten som skulle på karnevall og trengde en hale på boksa si. Den tok jeg med meg. Boksa ble seende slik ut. Håper han blir bøgd med halen.

Nå må jeg ut å finne noe til middag. Tror det blir hjemmelagde fiske kaker. Det er veeeeldig godt!

Skal innom her litt siden å oppdatere snøen som laver ned nå! Ha en fortsatt fin torsdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar