fredag 20. januar 2012

Fredag og helg...

Så er det blitt fredag og det er helg igjen. Tida går utrolig fort. Januar er allerede over helvveis!

Jeg har heklet disse to gryte klutene ....vaffelhjerter i vaffelstrikk! Mønsteret på disse fant jeg på bloggen til Mailinn. Ho har laga mye annet fint også. Har laget firkantede grytekluter i vaffelmønster, men det var jo litt spesielt å lage de i vaffel-utseende! Gøyale var de iallefall!

Planen var at jeg skulle oppdatere denne bloggen i går kveld med bilder av hvor mye snø det var kommet. Det kom en god del mer, men ikke så alvårlig mye. Her er ett par bilder.

Jeg måtte jo ut å lage en snølykt, siden det var så kram snø. Den holdt en stund, helt til det ble for varmt inne i lykta...så krasja hele greia sammen. Men fint å se på...så lenge det varte! Kanskje er det kram snø i dag også, så kan det hende at jeg går ut og lager ei ny lykt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar