tirsdag 3. januar 2012

Tirsdag og skoledag.


Nå har ungene dratt på skole og jeg koser meg med frokost tv og tente stearin lys. Snart på tide å ta frem kaffe koppen. Apropos kaffe kopp...til jul var jeg så heldig å få denne koppen av de to minste ungene. Minsten visste ikke hva de skulle finne på, så jeg tipsa de om mumie kopper og 3 nøster fritidsgarn.


For ei stund siden, var mannen min og jeg innom  Gjestal Spinneri. Der hadde de "stapp en pose for 100 kr" tilbud.

Her er det jeg fikk med garn: 2 kilo FRA TOPP TIL TÅ 500 gr.FREJA 1,5 kilo PAN 1 kilo FLUFFY 1 kilo LENE. Det var noe som fallt i smak. Jeg fikk med meg 3 poser med både tynnt og tykkt garn. I går fikk jeg ferdig denne toppen.
Mønsteret fant jeg i hjemmet nr:23.06 Garnet: Lene og en liten heklet kant med Lanett, øverst i halsen. Strikkepinne nr:7

Disse tøfflene strikket jeg i romjula men fikk ikke brodert på hjertene før i dag. De ble ikke så værst.
Mønsteret fikk jeg for lenge siden av ei hyggelig dame på nette.
Garn:Artic og
pinne nr 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar