onsdag 30. januar 2013

Storm!!



I dag har vi storm. Det er skikkelig ruskevær. Godt å sitte inne med fyr i ovnen og en god kopp ny kverna kaffe. Det var ikke så fristende å gå ut å ta bilde i dag, så det har jeg tatt rett ut vinduet fra stua vår!! Vi er heldig som har denne utsikten. Det er som ett maleri som stadig er i endring!

I dag har jeg vert på noen fag-timer med de som vi kjøper kjemikalier og utstyr av, på jobb. Det var mye repetisjon av det vi allerede kunne og lite info om det vi hadde håpet på. Nemlig hvilke kjemikalier som kunne erstatte de som vi var vant med. Litt frustrerende.


Denne uken har jeg strikket disse to para med lubber. De er strikket i Falk og smart på pinne nr:3 Mønsteret er Marius. Jeg holder på med enda ett par nå. De ble nesten enda finere. Nå har jeg ei på jobb som også ønsket seg slike sokker. De ville ho ha i Marius sine "egentlige" farger. Mønsteret og det hele kan jeg helt uten att og det er kanskje ikke så rart etter at jeg har strikket noen par!! Det er helt utrolig hva det gjør å dampe over sokkene etter at de er strikket ferdig. De blir jo bare enda mer lekker!!

Nå får jeg tilbake til kaffekoppen og pinnene og bare NYTE været som er ute. Liker egentlig veldig godt å sitte inne å se hvordan vinden herjer med sjøen like nedenfor her. Ferjene må velge andre veier enn det de normalt bruker å ta!


Ha en fin blås-bort dag!!
Lill-Harriet

1 kommentar: