onsdag 2. januar 2013

Hverdagen er tilbake...



Noe som er helt greit. 
Med regn som frøys på veiene med en gang, så ble det såpe glatt for både fotgjengere og  bilister.
Da er det best å kjøre forsiktig!!

Ei som jeg arbeider med, hadde vert hjemme i Tyskland en tur og hadde kjøpt garn til med. Det er jo noe jeg  vet å sette pris på. Her er ett bilde av det jeg fikk denne gangen. Det rosa garnet skal jeg strikke meg en topp av.

I går ble jeg ferdig med januar vottene mine. De heter Brennende kjærlighet og er strikket av finull garn på pinne nr 4. For så å bli tovet i vaskemaskin. Det er de første vottene jeg har:
  • Strikket uten kile i tommelen.
  • Tovet
Dette blir ei kort arbeids uke...bare 3 dager så er det helg igjen! Så er første uka av januar allerede over! Litt grei måte å begynne igjen, etter ferie!

I dag har vi hatt røykt torsk til middag med, kålrotstuning, poteter, hvit saus og bacon. Det er en middag jeg har gledet meg til!! Røykt fisk er noe som faller i smak her i familien!
 
 
Men nå ønsker jeg alle ei fin uke, enten du er hjemme eller går på jobb.
Lill-Harriet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar