tirsdag 1. januar 2013

2013


Riktig godt nytt år!!
Så kan en bla om til ei blank side og starte helt på nytt! Jeg har ingen nyttårs forsett, men satser på ett godt år likevel!
 
I går feiret vi sammen med min manns søster og hennes datter. Vi fikk servert kalkun og det som føller med den! Iskake var det til desert. Kokken hadde vert heldig med maten, som vanlig. Vi hadde kjøpt noen raketter, så vi sende opp når vi kom hjem...bedre sent enn aldri. Været var ikke det beste. Det regne og var litt overskyet, men det klarnet opp når klokka nærma seg 24.00 og vi fikk med oss rakettene som ble sent opp utover fjorden fra Idse-Stavanger-Randaberg.
 
I dag har jeg startet på vottealongen. Vi fikk link til hvor en skulle bestille oppskrifta. Så den fikk jeg bestilt i natt og hadde mønsteret, ikke lenge etter. Jeg var på loftet i dag tidlig og leitet gjennom to sekker med garn etter passende garn og farge for toving. Disse sekkene hadde jeg egentlig tenkt å levere på Fretex, men har heldigvis ikke kommet så langt. Litt greit å bruke det garnet en har...når det lar seg gjøre. Skal bli kjekt å se hvordan det ferdige resultatet blir! Vottene heter forresten :brennende kjærlighet og mønsteret finner du her : Jorids mønster butikk
 
I morgen er det tilbake på jobb. Det gleder jeg meg også til. Jeg har hatt 2 ukers ferie, men vært syk hele ferien. Det har gått mye i hoste og snue. Når en jobber på ett eldre senter, passet det jo best å være syk når en har fri, så slipper en å smitte de eldre. Enkelte av de tåler ikke så mye.
 
Nå er det tilbake til strikke pinnene mine.
Ha en fortsatt fin 1 januar!!
 
Nyttårs klem fra Lill-Harriet

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar