torsdag 18. oktober 2012

Høst og strikke tøy!!

 Her er ei lue som jeg strikket av det gule garnet som jeg fikk fra Tyskland. Den fallt veldig i smak hos den yngste av døttrene våre. Så kom den en inn i døra her som syntes at den fargen hadde passt han også veldig godt...så da får jeg prøve å strikke ei lue til han også. Så kom den eldste dattra vår hjemmom en tur...ho bestilte seg fort ei lue i denne fargen ho også. Vår yngste datter bestilte også leggvarmere i samme farge. Så i dag kom det en til innom huset her som også mente at den fargen hadde passt å ha på jobb.
Her en dag måtte jeg ut å  høste inn eplene våre, da det var begynt å bli frost. Eplene er knall gode og veldig fine. Ingen av epplene var ødelagde eller hadde skade. Rett og slett helt perfekt. Treger ikke på valget at type eppletre.

 Jeg har fått det for meg å strikke luer... har du kanskje forstått... Denne er strikket i falk. Den er varm og god. En dame på jobb bestilte seg lue og denne falt i smal. Ho har også bestilt seg ei lue i Easy garn. Det fikk ho i fjor, men den klarte ho å vaske i vaskemaskinen på 40 grader og da ble den langtifra passelig.


Jeg har også strikket dette sitte underlaget. Det er strikket av Viking naturgarn. Kjempe godt garn å strikke og kjempe greit å tove. Blir nok å lage flere av denne typen.


Høsten og vinteren er ei fin tid å kose seg inne meg håndarbeid. Jeg har en masse jeg har lyst til å lage...men tida strekker IKKE til!!!! Nå har jeg fyrt i ovnen og har det varmt og godt i stua. Deiligt rett og slett. Ha en fin kveld videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar