tirsdag 9. oktober 2012

Endelig....



















er fana genseren ferdig. Den hadde jeg strikket 1,5 arm på for så å oppdage at jeg hadde klart å strikke feil...bare 3 cm fra begynnelsen. Hva gjør man så? Joda man smiler og rekker det hele opp igjen! Denne gangen har jeg tatt armene først for så å ta bolen på genseren etterpå. Det har vert en kjekk genser å strikke...men fytte katta for tråder å feste...

Apropos...katter... Her er enda ett par katte sokker påbegynt. Ho som ønsket disse ville ha de i grått og sort. Sorte katter. Å det blir det. Må kanskje strikke ett par til meg selv også etter hvert. Time show!!


Jeg har høst ferie en uke!! Det er helt merkelig å ikke trenge å stå opp etter klokka mer. Står like vel opp tidlig, men setter meg ned å koser meg med strikke tøyet da.

Nå ser det ut på værmeldinga at vi skal få godt vær de neste dagene. Det trenger vi etter uker med regn og vind. Ikke dårlig vær, bare dårlige klær, heter det..men nå er jeg i tvil du! Nå ser det ut til at sola er på vei. Det kan være bra. I dag er det bare 5 grader ute. Brrr. Jeg har begynt å mate små fuglene ute nå. De setter pris på solsikke frø.

I dag blir det å kjøre ei datter til tannlegen for så å dra hjem å få vaske noen klær. Det blir hvist aldir tomt i den vaske kjelleren!!

Dette var en liten oppdatering herifra. Ønsker alle ei fin høst uke videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar