torsdag 11. oktober 2012

Garn og sokker...

 Jeg er heldig og jobber sammen med ett par koselige damer fra Tyskland. Garn i Tyskland er mye billigere der enn her. Jeg bruker bare å si hvor mye jeg vil at de skal handle garn for ... så blir det litt spennende å se hva jeg får når de kommer tilbake fra Tyskland. Det gule garnet vil jeg strikke lue av. Den lua kommer nok til å vise godt når jeg er ute og går tur på kveldene.

 Jeg har strikket katte sokker. Her på dette bildet, viser jeg bare hvor jeg har strikket inn tråden til hælen.
 Her tar jeg opp maskene på den ene sia av merke tråden






Så tar jeg opp maskene på den andre sia av merke tråden.
 Her har jeg trekkt ut merketråden, for å strikke hælen.
 Her er hælen feridg med fiske beinet.
 Her er undersia av hælen.
Slik ble de feridge sokkene seende ut. Rimelig førnøyd med de ;o)










Nå er det torsdags kveld her. Jeg skal inn på Garnstudio, for å finne meg ett mønster på lue. Finner jeg ikke noe der...får jeg bla litt i bøkene mine her. Finner nok noe passende til slutt!!
Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar