onsdag 1. august 2012

Onsdag..

og halveis i denne uka også. Dagene har gått utrolig fort. Nå har jeg bare 11 dager igjen av ferien min. Gleder meg til å begynne på jobb igjen. Jeg har vert lang tids sykemeldt, så det skal bli deiligt å komme tilbake til normalt gjenge igjen.

I dag har jeg vert litt effektiv her. Har vasket over gulvene her og vasket en masse med klær. Det hoper seg fort opp om en ikke tar de fortløpende. Middagen ble laks med agurksalat, rømme og poteter. Ungene er ikke glad i det, så da får de finne seg annen mat.

Nå kan jeg nyte kvelden med rent hus og strikketøyet mitt. Nå har jeg startet på ett par sokker med katte motiv. Mønsteret fikk jeg herfra. Gleder meg til å prøve de!  Slik hæl som det er på disse har jeg aldri strikket før. Det er hjelpetråd, som skal tas ut etterpå for å strikke hælen på!

Da vi var på tur, kjøpte jeg garn i Sveio...til ett par sokker til meg selv. De er strikket av Nordlys garn fra Viking garn. Slik ble de seende ut. Jeg har også ett par andre sokker som jeg holder på med. Der er dette garnet blandet med ett annet. De får du se siden. (de er blant UFO-ene mine...)

Pusen vår har funne seg ut-kikks plass i hagen. Det ser ut som den har FULL kontroll herfra. Der kan ligge i timesvis. Det er en snill pus vi har. Den elsker å bli kost med. Når mannen i huset slipper den inn i kjelleren, så løper den halveis opp i kjeller trappa og venter på kos...før den er klar til å gå helt opp.



Her en dag fikk jeg en gave av min svigerinde....fordi jeg var så snill ;o) det kan man like. Gaven var denne engelen som har fått plass på salongbordet vårt..sammen med Pasjonsblomsten.


Selve blomsten står bare ett døgn, før den lukker seg igjen og visner. Den kjøpte jeg på Rema 1000. De har mange fine blomster.









Veldig koseligt, synest jeg at det ble. Ønsker deg en fin kveld videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar