mandag 6. august 2012

Kjæreste votter....






Ja, så er det allerede mandag morgen igjen. Jeg har denne uken igjen av min ferie. Skal ha to uker senere, men vet ikke helt når. Kanskje blir det høstferien. Vi får se.

Ei australsk dame jeg har brevvekslet med i mange år, såg katte sokkene jeg har strikket ... og hadde veldig lyst på ett par slike. Det fikser jeg vet du :o) Ho hadde lyst å ha de i rødt og hvitt.

Har også fått bestilling på kjæreste votter. Det er en fellesvott, en venstre og en høyrevott. De ville de ha i sennepsgult og brunt. Så i dag bærer det til Jørpeland for å kjøpe garn. Tror jeg skal strikke de i falk.

Min mann og jeg hadde oss en tur opp i Lyngsheia for å se om det var molter der. Denne krabaten var det første vi traff på:
Da vi kjørte hjemmover...hadde noen kjørt over den.  Vi fant blåbær, krekkling og multer. Jeg er ikke så glad i molter, men det gjør mannen min. Han fikk ergo de jeg fant. Liker de bedre som kart. :o) Det første bildet er krekkling og det andre er multer.
 

Vi var heldige med været. Da hadde akkurat satt oss i bilen, da det begynte å regne noe veldig. Det lynte og tordnet. Jeg er ikke så veldig glad i lyn og torden. Setter stor pris på å ha mannen hjemme da :o) Før vi dro opp, hadde jeg hengt ut klær på snora, da det var så godt vær. De var jo absolutt ikke tørre!!

Nå vil jeg bare ønske alle en fin uke videre.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar