onsdag 8. august 2012

kjærlighets vottene ... tar form!

Votter og atter votter.. Det er jo litt rart å strikke votter nå på sommeren...hvis man kan kalle dette for som... dette året! Slik ser altså kjærelighets vottene ut foreløbig. Den første (som er damens venstre vott) ble jeg ferdig med i går kveld. De ble jo litt kule da. Det undret meg litt at dette var dame votten, da det er konturen av en herre mann som er på. Det er slik det står i mønsteret og slik blir det da. Det ble en del opprekking på den første votten...leser oppskrifta fortere enn det jeg burde. 
Nå har jeg startet på herre votten, så får jeg ta felles votten til slutt. De er litt gøyale å strikke. Ingen av de 3 vottene blir like. Jeg har strikket kjæreste votter tidligere også, men ikke disse. Greit å strikke andre mønstre også.

I går kom det en ny votte-pakke i posten, fra Projo. Det kommer 4 pakker i året. Det er alltid spennede å se hvordan de ser ut for hver gang. Gleder meg til å strikke disse også. Enten så selger jeg de, eller så blir det julegave. Time show.

Nå er det tilbake til strikketøyet. Håper å bli fort ferdig med vottene, så jeg får de av gåre til ho som har bestilt de. Ha en fin fin onsdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar