lørdag 4. august 2012

Katte sokker...


Her er mine første katte sokker. De ble litt kule. Gøyale å strikke. Under foten er det katte poter. Bak på hælen er det fiske bein og det samme oppe på fremsiden av foten. Jeg strikker bare med tre pinner, det er det beste å strikke med. Det er mange som reagerer på metallet i strikkepinner og da er det godt det finnes ett alternativ for oss strikke gale!!
Pinne: 3.
garn:  Falk fra Sandnes garn.

Nå skal jeg fortsette på tunikaen som jeg har startet på.

I dag begynte dagen med sol og varme...nå er det bare en kald dis som ligger over oss. Hadde håpet at det skulle bli like bra vær i dag, som det vi hadde i går. Det hadde vært no...sol og atte sol!! Fikk tørket endel klær på snora ute. Det blir så god lukt i klærne av å tørke de der.

Nå har jeg bare en uke igjen av ferien min. Den går nok like fort som denne. Gleder meg til å begynne på jobb igjen, så det gjør ikke noe om dagene går litt fort. De bruker å gjøre det når jeg er på jobb også. Savner arbeidskolegaene mine nå etter hver.

Har noe solbær jeg skulle ha prøvd å plukke, så jeg får prøve å då de inn i dag. Sist jeg plukket, klarte jeg å få to hantikker også. De er jeg IKKE glad i!

Bilde: Egil fant kjempe veps i garasjen!I går fant min kjære en veps i garasjen. Det viste seg at det var en treveps. Den ser skummlere ut enn den er! De er kjekkere på avstand spørr du meg. Den skal hvist nok ikke stikke. Brodden bruker de til å bore inn i treværket for å legge eggene sine der.


Nå vil jeg bare ønske deg en fin dag videre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar