tirsdag 24. april 2012

Inspirasjon...

I går kveld da jeg startet med å sy inn bunaden til vår kjære konfirmant, så oppdaget jeg at ho som hadde montert bunaden til meg, en gang i tiden...hadde klart å montere skjørtet skjeivt på veste! At jeg ikke kan la det være slik, er nå 100% sikkert. Det MÅ jo bare endres. En ting  er at jeg selv har hatt den slik, men noe helt annet er det at jeg VET om feilen! Det er nesten værre enn noe annet!!


Har du noen gang følt deg inspirert av andre?? Det gjør jeg til alle tider. Som i dag. Jeg har vert å levert forkle settet hos ei koselig dame, som skal montere det for meg. Vi har tydeligvis dilla på det samme.......garn og strikking! At vi hadde noe å prate om...Ja, jett! Tror vi kan få mange strikke dager/kvelder sammen. Må bare få konfirmasjon, 17 mai og operasjon forbi, så skal vi se :-)


Det begynner å minke på tiden frem til konfirmasjonen. Jeg begynner å få ting på plass. Det er ikke så mye som mangler. Til helga skal minsten reise på Umbro Cup. Det er håndball cup i Kristiansand. Det gleder han seg veldig til. Mens han er der, håper jeg å kunne ta resten av stue taket! Har begynt å vaske det, men TTT (ting tar tid) 


I går fikk jeg hår farge av min eldste datter. Så da ble det til at jeg farget håret. Det er en mørk farge med lilla skjær i. Det vises best i sola. Hadde håpet den kom mer frem, men da får man bare prøve en gang til med en annen farge neste gang.


Nå skal jeg sprette av hele vesten fra stakken på min datters bunad, for så å sy den på igjen. Ønsker meg selv lykke til....
Ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar