søndag 8. april 2012

Flytte sjau og påske kos.



Her er det alltså full flytte sjau.  
For noen år tilbake, hadde begge jentene våre soverom på loftet. (for å ikke glemme at det utenom soverom, også er 3 rote rom der oppe.) Da den eldste flyttet ut, endret vi hennes soverom om til loftstue kombi syrom, siden det var størst. Nede i denne etasjen hvor jeg befinner meg nå, så er det... stue, kjøkken, bad, toalett vårt soverom og vår sønns soverom. Vår sønns soverom er ikke noe stort i det hele tatt. Nå som han er tenåring og bruker både pc og tv til å spille på, blir rommet veldig lite. Nå har vår datter flyttet inn i loftstua og den er kombi soverom og loftstue. Minsten har flyttet fra under-etasjen og inn på det rommet som søstera hadde. Roma ble som kjent ikke bygget på en dag og det tar tid å flytte om på rommene også. Nå har jeg fått meg syrom. Det passet veldig godt. Da er det lettere tror jeg, å sette seg ned med symaskinen for å reparere klær osv. Skal legge ut bilde senere, så du kan se hvor bra det er blitt!!



Noen dager før påske, kom påske haren på besøk her. Det var ei jeg er tante til. Ho hadde med seg ett påske egg til meg. Jett om jeg ble både overrasjet og glad. Det er det første påske egget jeg kan huske at jeg har fått. .... 
Det gikk noen dager og jeg åpnet egget.... Der lå det en lapp oppi....det viste seg at VI hadde fått påske egget sammen...mannen og meg! Gjett om jeg var glad jeg ikke hadde tyv- starta på egget!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar