torsdag 12. april 2012

Ett presentabelt ...

syrom...kan se slik ut...
Her har jeg symaskinen og ett godt bord som en gang i tiden har vert det gamle kjøkken bordet vårt. Det hadde fliser på begge langsidene. Så mannen min har laget til ny bordplate. Det var helt umulig å brukke stoff kutteren når det var fliser under. Det er godt med så 
stort bord, når jeg nå skal skifte båndene på bunaden. Den luringen du ser i vinduet, kommer fra min mormor i nord. Min mor tenkte at kansje jeg kunne lage slike. Vi får se.Strykebordet Hyllene mine er kommet ned og det begynner å bli litt system der også. 
som er flytta opp og ned fra loftet, er på plass.
Skal bli greit å sitte her inne å pussle med forskjellige ting. Har mange ideer oppe i hode mitt nå! hehe.
 Jeg har tatt vare på 3 av freja sine påske egg boxer. De har jeg en plan med til neste påske. Kanskje noen får seg en overraskelse da. Mange mønstre har jeg som ligger løse, de skal inn i en perm og fem.
Masse strikke hefter er også kommet på rette plass. Det er alltid noen nye strikke hefter jeg ser....å vips er de i hylla.Hulla måtte jeg sette på høykant. Da sparte jeg mye plass!! Ruskeposen har vert ypperlig når jeg har brodert og strikket. De selger jeg for 250.- pr stk. Skal legge ut link her til de jeg har liggende. 




Pcen er også på plass. Det var veldig greit å flytte den ned. Jeg har en del bilder og mønstre inne på den. Er det noe jeg lurer på, kan jeg enten inn på YouTube eller Google.

Etter flere bokklubber og noen bøker jeg har fått av andre, er samlingen blitt temmelig stor. Men det er fortsatt plass til nye.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar