fredag 16. mars 2012

Storesøster på besøk!!









Ja, i dag har altså min søster vert på besøk. Det er kjempe koseligt når ho kommer. Ho er "blomster" piken i familien vår. I dag hadde ho ikke midre enn to tulipan buketter og en påske kaktus med seg.
Vi hadde oss en handle tur sammen. Kan ikke huske sist vi kjørte tur sammen. Fant ut at vi skulle lage oss tortilla til middag i dag. Nam nam. Resten av kjøttdeigen, skal vi ha til pizzaen i morgen kveld. Greit å ha en plan med restene. Jeg har klart å lokke henne til å lage seg blogg. Ho har tatt den slankeoperasjonen som jeg står på trappa til å ta. Hennes blogg finner du her. Ho har brodert noen nydelige bunader. Det kommer nok bilde av de etter hvert. Vil du lese mer om hva jeg skriver om hennes blogg, må du inn på den andre bloggen som jeg har. Den finner du link til øverst på høgre sia hos meg.

Ellers har jeg fått vasket noen klær i dag og hørt på musikk. Det er godt at det ikke alltid er like mye å gjøre. Dette må jo være en kjapp måte å ta "helge" vasken på :o) Både klær og kropp!!

Nå har vi hatt mange gråe dager her. Håper at vi får ett bedre vær i morgen. Det er så mye koseligere med litt sol og varme.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar