mandag 19. mars 2012

Mandag og greier...

Dagen startet godt på jobb...nettet var nede. Veeelig spennede.. Kanskje like greit med en rolig start på dagen. Det er da godt at en ikke har så mye på timeplanen at en ikke har det i hodet.

   En tysk dame som jeg arbeider sammen med, hadde vert i Tyskland. Ho hadde handlet garn for meg. Det er så mye rimeligere i tyskland, i forhold til det det er her i landet. Du kan komme over noen billige og gode tilbud. Ho hadde funne mange fine farger. Det gleder jeg meg til å lage noe fint av.

I dag har vi ett nydeligt vær her, med sol og lite tåke. Litt disigt er det, men det gjør ikke noe, så lenge at vi har sol og den varmer. I dag tidlig da jeg sto opp, var det kommet litt nysnø og frost på bilen. Slapp heldigvis å skrape ruta. Det forsvant etter kort tid. Nå vil vi ha våre her!!

På tide å starte middagen her. I dag blir det potetstappe med bølse og bacon i steike ovnen. Det er veldig godt.

Ha en aldeles nydelig mandag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar