tirsdag 6. mars 2012

Deilig med fuglesang om morgenen!!

Ja, så er det mars måned allerede. Hvor i alle dager blir tida av!! Synest ikke det er lenge siden vi hadde januar! Det er deiligt å stå opp om morgenen og høre fugle-kvitter ute. Der er begynt å spire i krokker og bed. Det er deilig det, selv om vi våknet opp til snø ute i dag.

Her en dag fikk jeg vårens sokke garnpakke fra Strikk-innom Det er alltid spennende med sokker. Mange tror kanskje at en sokk er en sokk...men ikke for min del. Dette garnet skal rekke til to par sokker. Gleder meg allerede til neste sokke pakke kommer. 

I dag vet jeg ikke helt hva vi skal ha til middag, men tror det blir stekt fisk. Det er så deilig. Har en kjekk svoger som kommer innom fra tid til annen med fisk. Men neida....her blir det pølse og potetstappe. Ikke dumt det heller da.



Ei venninde av meg bestilte denne av meg. Det er saloflaske kjole. Har blitt noen av de etter hvert. Ho valgte selv fargen. LItt greit med en farge som står i stil til kjøkkenet!






Nå er kvelden på vei her og jeg har funnet noe å gjøre...tror det store strømpe monsteret har vert på besøk IGJEN!!! Det er ikke første gang og heller ikke den siste. Tror nok det er mange med meg, som har det på denne måten. Men jammen er det godt når en finner to av samme strømpen. Værre når vaskemaskinen har spist halv parten av strømpene. Mange ganger lover jeg meg selv, at jeg ikke skal kjøpe ensfargede strømper...men det dukker stadig opp nye.

Dette blir nok det siste innlegge i dag. Skal bort til min bror og svigerinde i kveld, mens minsten er på håndball trening. Alltid kos å besøke de.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar