tirsdag 1. mai 2012

Kom mai du skjønne milde...




I dag har jeg vert på fiske tur sammen med min eldste datter. Du kan tro vi koste oss. Det hele startet med at jeg så ett program på tv om norske kysten. Der fisket de..men det var fra en større båt. Jeg liker godt å ta turen med fiske stanga. Skrev på facebook at jeg lurte på å ta turen med fiske stanga. Det var ikke lenge etter ... så hadde jeg min datter i telefonen. Ho hadde 
også lyst å bli med.


En svane var veldig sulten. jeg hadde tatt med noe brød som var blitt hardt i brød skuffa hjemme. Etter at den hadde spist seg mett..svømte den videre og måkene kom og slåss om siste rest.

Det var en flott dag ved sjøen i dag. Ett nydelig vær. Litt sval og god vind. Jeg klarte til og med å sol brenne meg litt. Godt å få litt farge på kroppen. Etter å ha hatt vinter og kulde var det godt med litt varmegrader.



Fisker ble det også en litt stor sei og resten små sei. Mannen i huset satte stor pris på steikt småsei. Det var så mye fisk at jeg ringte en av svigerindene mine og ba henne komme innom etter jobb i dag. Det satte ho pris på.


Her er stedet vi har vert å fisket på. Det er en nydelig plass å slappe av på. Har rett og slett stor kost meg i dag. Det var greit å ha fri, slik at jeg kunne lyte denne dagen i fulle trekk!!


Så har jeg strikket ferdig ett sokker. De ble temmelig store, men det gjør ikke noe. Har så mange langbeinte her i familien!! Varmer gjør de nok uansett!!








Men nå er det kveld her og det er på tide å tenke på at det kommer en ny arbeids dag i morgen.
Ønsker alle ei riktig fin arbeids uke videre.







1 kommentar: