lørdag 12. mai 2012

Med skuldrene senket...


og konfirmasjonen over for denne gang. Da er det bare å senke skuldrene til neste gang, som er om 2 år. Her er konfirmanten vår. En flott ungdom. Jeg har selv brodert forkle,veska og sjalet. Selve bunaden er den som jeg hadde selv, da jeg sto konfirmant. Sønnen vår har også lyst på bunad. jeg synes det er tøfft med mannfolk i bunad. Sønnen vår vokser enda, så jeg er litt i tvil om jeg skal få sydd bunad til han, når han står konfirmant, eller om jeg skal vente til han er helt ferdig med å vokse. Han må vel en gang stoppe å vokse.... Han er nå 13 år og 180 høy!

I dag så jeg at jeg var utfordret eller invitert til blogawards. Det er på den andre bloggen min, så dersom du går inn på den, kan du se hva det går ut på. I den forbindelse laget jeg dette scrappe kortet. Litt koselig å pusle med litt papir innimellom. 

Jeg har strikket ett par lang sokker. De var litt kjekke å strikke. Gikk rimelig fort. De tror jeg at vår datter på 15 stikker av med...kanskje ho må dele de med meg, med tiden. Vi får se. 

Siden det er lørdags kveld, så har jeg bakt hjemmelaget pizza til gjengen. Det var noe som falt i smak. Selv har jeg hatt en pose med pulver og en knekkebrød bar. 

Ønsker alle en fin lørdags kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar