torsdag 17. mai 2012

17 mai..

å ruske vær. Ikke noe å skrøyta av akkurat. Det kunne godt ha vert solskinn og varme. Det er så mye kjekkere da. Dette året blir det ikke rare feiringen på meg. Jeg skal inn på sykehuset på mandag for å ta en operasjon. Er redd jeg skal bli forkjøla og IKKE få operasjonen. Så da er det bedre å holde seg inne i slikt ruskevær og ikke bli syk. Jeg skal nok kose meg like vell. 


Her kan du se hvor langt jeg er kommet på pingvin ufoen min. Den strikkes fra foten og opp. En strikker rundt ribbe strikk nede, for så å dele det i for stykke og bak stykke. Det blir litt "bale" å strikke slik, men det går bra. Håper å bli ferdig med frem stykket i dag. Så får vi se. Det er lue, votter og sokker som hører til. Skal ta ett nytt bilde på søndag og legge inn her. Skal bli kjekt å se hvordan den blir... Så er det å ta fatt på neste ufo etterpå. Det er en genser til meg selv. 


I går var jeg å besøkte ei koselig dame, som jeg kjenner fra Nedstrand hvor jeg voks opp. Vi hadde koselig prat over noen kopper kaffe og tykk lefse. Tror nok at vi blir å se mer til hverandre ja! Da jeg skulle gå, fikk jeg en god stabel (som har minket noe før dette bildet ble tatt...) med lefser. Det satte gjengen min pris på. hehe


I går ettermiddag da jeg var å handlet, kjøpte jeg denne kaken til familien her. Det er så mye greier å kjøpe kaka ferdig....


Ha en fin 17 mai feiring!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar