fredag 1. mars 2013

To skritt frem...





Her er utsikten vi har for tida. Nydelig kvelds bilde. Vi bor slik at hver dag er som ett nytt maleri!!

1 mars i dag. Ett nydelig vær har vi hatt. Sol og atter sol. Vi kan vel ikke ha det bedre enn det?! Vi har hatt noen herlige dager med 0-nedbør. Kaldt men klart og godt vær. Så får vi bare krysse fingrene og håpe at vi får litt sol til sommeren, at vi ikke har brukt opp kvoten nå!! 

..og to tilbake. I går fikk jeg montert ferdig denne genseren. Det verste jeg vet, er å klippe opp for ermer. Livredd for å klippe feil eller at det skal rakne opp! Da den var montert, begynte jeg på lua. Da jeg var kommet helt opp til fellingen...oppdaget jeg til min store ergrelse at jeg hadde klart å strikke den ett nr for stor!! Så da var det bare å legge den bort å begynne på nytt i dag. Nå er jeg nesten kommet opp til der jeg var i går kveld. Så jeg regner med at jeg skal bli ferdig med den i kveld. Så får jeg fortsette med noen Marius sokker. Har ei på jobb som har bestilt ett par av meg. Jeg har vert å fått tak i ett noe sterkere garn enn det som er brukt i oppskrifta. Jeg synes det er dumt å strikke sokker som ryker, etter kort tids bruk. Skal legge ut bilde av lua, når jeg er ferdig med den. 

Nå er det fredag og helg igjen. Den skal nytes! Blir nok noe klesvask og muligens en opprydning på sy-rommet. Har ikke helt kontrollen der. 

Ønsker alle en fin fredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar