søndag 3. mars 2013

14 åring i hus!!

Ja, i dag ble minste mann 14 år. Utrolig hvor fort de årene har gått. Syntes ikke det er så lenge siden han kom til verden. Plutselig er han blitt en flott ungdom på godt over 180! Dagen er blitt feiret sammen med far, mor, onkel og tante som bor på Jørpeland. Sønnen vår ønsket seg yoghurt kake.Til middag hadde vi okse steik. Det er lett å få en mør steik, etter at jeg begynte å bruke stekeposer. Da er en garantert en mør steik!! 

Bilde: Lue str 2-6 år. Kan nok brukes opp til 10 år tror jeg. Strikket i Smart garn fra Sandnes ullvare.Bilde: Marius sokker str 40-42 strikket i sportsragg.Denne helga har jeg vert litt kreativ. Har fått ferdig denne Marius lua og Marius sokkene. Nå har jeg startet på ett par sokker til mannen min. Jeg ser at jeg har glemt den øverste raden med prikker, men det gjør ikke noe. Det får bare være som det er. Har ikke så mye å bety. Må bare huske å gjøre likt med den andre sokken. Så skal jeg til å brodere en bunad skjorte for min søster. Den MÅ jeg bare ta frem nå. Så er det en mulighet for at den blir ferdig til 17 mai. 

I morgen er det mandag og helga er over. Ikke lenge til det er helg igjen! 

Årets revy "Langs Riksvei 13"Jeg har kjøpt biletter til revyen som skal gå her inne. Det gleder vi oss til. Det bruker alltid å bli "møje lått og løye" de kveldene og i kveldene etter det. Sitter lenge i!!!


Nå ønsker jeg alle en fin arbeids uke i uka som kommer. Enten du går på jobb, eller er hjemme å jobber. 




1 kommentar:

  1. Så fint med Marius mønster:-) fin genser og du hadde der i det første innlegget ditt:-)

    SvarSlett