lørdag 14. juli 2012

Vrææææl ... så fort tida går...JULI allerede....

 



Huff, nå har jeg ikke vert flink å oppdatere her inne..... Ergo..har jeg bare vært litt opptatt med andre ting.


Det sies at det sommer, men jeg er nå litt i tvil. Etter dager med regn, er det godt at sola titter gjennom litt her. Måtte rett og slett ta ett bilde fra vårt kjøkken vindu. Det ble seende slik ut.. Jammen bor jeg på en herlig plass. Deilig å stå opp til ett maleri som stadig er i endring.


I dag var jeg ute og tok ett par bilder av eple trærne våre. Det ser ut til at vi skal få oss litt epler dette året. I fjor var det bare 2-3 stk til sammen. De viser kanskje ikke så godt på bildet, men lovende ser det i hvert fall ut. Eplesorten heter Discovery og kan absolutt anbefales. Høstes i september/oktober...øøøø va nå det så lurt å skrive.. husker selv hvor gøy det var å gå på eple-slang... hehe

Denne tunikaen har jeg starta på.
Hefte: Til fjells 1111 barn/voksen
Garn: Sandnes alpakka.
Den skal nok bli varm og god å gå i.


Her en dag oppdaget vi noen frekke leigeboere... to steder. Nemmelig BIER!! Det som først ble oppdaget, var like over inngangs partiet vårt..under tak pannene. Der ble det sprayet kraftig med radar og de forsvant. Den andre plassen de hadde laget seg bo, var under panseret på bobilen vår. Men det ble kortvarig. Mannen i huset ville ikke la de bo dær. De er ikke å spøke med.

I slutten av juni, fikk jeg besøk av en arbeids kolega. Ho hadde kjøpt mer garn for meg i Tyskland. Det er så mye billigere der nede. Setter pris på at ho tar seg tid til å kjøpe garn for meg. Nå er det bare å finne en passende oppskrift til det :-)

Jeg ble lei den stasjonære pcen jeg hadde på syrommet her og kjøpte meg en laptop. Det ble en acer 5250. Kjøpte like godt en extern harddisk. Det var veldig greit når jeg skulle flytte filer fra den andre pcen.


I går var vi en tur i Stavanger og da var jeg innom Løvås bruktbu og kjøpte meg denne boka. Greit det er noen steder en kan kjøpe billige bøker og blader.

På hjemturen måtte jeg en tur innom Narvesen og da kom jeg over disse 3 heftene.. Det er ett hefte med strikkede klær til barn og to hefter med heklede brikker og duker.



ønsker alle en fin helg videre.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar