onsdag 25. juli 2012

Ferie + noe til

Jammen går tida fort. Nå er det allerede en god uke siden jeg sist skrev noe her inne.  

Nå har vi vert på en ukes feire med bobilen vår. Det begynte med en overnatting i Nedstrand hos far og min yngste bror. 
Dagen etter, dro vi til Sveio for å feire dagen til ho vi er faddre på der.
Dagen etter det igjen, dro vi sammen med de, til ei hytte på Bømlo. Visste du at det har vert  gull gruve på Bømlo?  Vi tok en kjøretur rundt på Bømlo. Nillo på skjøret og Brandasund er absolutt å anbefale. Litt om Bømlo. 
Vi fikk oppleve en helt utrolig reinbue. Den såg slik ut. (heldigvis hadde de som vi ble med...ett godt kamera..)
Strikket ett par sokker til den jenta vi er faddre til. Så kjøpte jeg noe garn når jeg var i Sveio. Det heter Norlys og er viking garn. Strikket ett par sokker til meg selv, de skal jeg legge ut bilde av her siden. Videre tok vi turen over forbi Husnes og camperte på Rabben Camping. Været var ikke helt på vår side. det HØLJA ned!
Siste dagen var vi innom Baroniet i Rosendal, før vi vente nesa hjemmover.

Etter ei uke på "vift" var det godt å komme hjem. Pus hadde savnet oss også. Ho mjaua veldig da vi kom hjem. Det har ho gjort litt i dagene etter. Etter at vi kom hjem har det blitt noe klesvask og husvask. 





Før vi dro på ferie bestilte jeg en newborn baby på nettet. Det er en dukke i vinyl som man maler og setter sammen selv. Dette er den første dukken jeg har laget. Den har jeg kallt Maria. Hun veier 994 gram. Det er mulig jeg lager flere for salg.
Time show! Nå må jeg bare finne noe å strikke til henne.



















Ønske alle en fin uke videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar