lørdag 31. desember 2011

Bosniatøffler og tova tøffler

 Musetøffler har jeg laget noen av. De var litt morsome å gi i julegave til både store og små.
 Disse ble ganske fine og er godt brukt i dag. De er strikka av fritidsgarn.
 Det var så populært å strikke Bosniatøffler. Her er mitt knippe.
 Dette paret strikket jeg på bestilling. De ble veldig fine syntes jeg.
Dette paret strikket jeg også på bestilling av ei venninde. De ble ho veldig glad for.
 Dette ble noen rare tøffler. De var på størrelse med en ellefant før jeg la de i vaskemasinen. Skulle bli str:38-39, men passa best til rn 4-5 åring. Hehe





 Vår eldste datter kom hjem med sokker jeg strikket til henne for ei GO stund tilbake. De var det ikke mer av sålen igjen på. Så da var det bare å sende med henne noen nye og samtidig tenkte jeg at kansje det var greit om ho fikk seg noen tova tøffler...og slik ser de ut. De strikka jeg i safirgarn men brukte samme oppskrift som til Firtidsgarnet.






















Før og etter toving. Det er så
greit å kunne tove i vaskemaskinen.
Jeg skal prøve å skrive litt om det øverst
på denne sia senere.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar